W naszym kraju kampanie RTB cieszą się coraz to większym zainteresowaniem, ale jednak sporo osób jeszcze nie wie, co to jest kampania RTB. Poniżej chcemy wszystko wyjaśnić, jak i także rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czym tak naprawdę jest RTB? RTB jest dosyć nietypowym modelem zakupu wybranych reklamowych odsłon w rzeczywistym czasie. Jeśli chodzi o kampanie RTB, to każda odsłona ma także swoją wartość indywidualną. Na pewno największym atutem jest także to, że agencja SEM jest w stanie sprecyzować dokładnie docelowe grupy, przez co kampania RTB dociera do ściśle określonych odbiorców.
Sama kampania zwiększa znacząco samą skuteczność retargetingu, ale co jest najważniejsze także się nie ogranicza tylko i wyłącznie do niego. RTB w obecnych czasach daje bardzo duże olbrzymie możliwości szczególnie, jak się korzysta z zewnętrznych danych. Aby swój zasięg zwiększyć i dotrzeć ze swoją ofertą do nowych użytkowników warto nawiązać ciekawą współpracę z agencją doświadczoną SEM, które się specjalizuje w prowadzeniu reklamowych kampanii.
Kampania RTB oferuje nam nieograniczony praktycznie zasięg reklamy. Ze swoją ofertą dotrzeć można nie tylko do krajowych klientów, ale także zagranicznych. Dzięki samej kampanii RTB uzyskać można dostęp do samej powierzchni premium, które są tak naprawdę łakomym kąskiem nie tylko dla marek największych na rynku. Model ten zapewnia także wysoką efektywność realizacji samego budżetu reklamy.
Dzięki przekazowi specjalizowanemu reklamy, można dotrzeć bardzo szybko do określonej grupy klientów. Kampania sponsorowanych linków w rzeczywistym czasie, to świetne narzędzie także dla firm, które chcą budować krótkoterminowe relacje, jak i długoterminowe relacje ze swoimi klientami.